yes hela familjen e samlad! tuva e hemma,.hon har sovit hos sin kära mormor..
innan hon kom hem passa jag på att sola på balkongen.. vart ca 1,5tim samanlagt!
o de va skönt faktiskt..o jeklar va solen tar då =) de gillar jag...
Sen va vi ute o lekte en sväng o fixat massa mys på balkongen me ny soffa o bor o korgstolar...så nu kan man sitta där=)
nu väntar härlig tacos! mums hörs senare
lördag 25 april 2009
fredag 24 april 2009
Fredag hela veckan...
så skönt o vara ledig..ska försöka ta vara på den tiden!
PÅ måndag ska jag skriva anställning igen o då lär man ju jobba..halvt ihjäl sej typ..
:)
Nu börjar de bli varmt ute..härligt o slippa alla tjocka kläder..
så sjukt trött jag vart i dag.. buuu!
Jag sov ioförs risigt inatt,.min bästaste jenny messade att hon låg på akuten,något me hjärnan,. misstänkt stroke. fy.. hon hade tappat talet o blivit svag,..
Men hon e hemma nu o de e bra.. phu.. Älskar dej gumman!!
Albin har 4 tänder till som tittat ut nu..hjärtat!! så snabb så man hinner me...
Snacka om att Tuva o Albin e olika..men ändå så lika ju...
neee glo på tv nu då,... heej
PÅ måndag ska jag skriva anställning igen o då lär man ju jobba..halvt ihjäl sej typ..
:)
Nu börjar de bli varmt ute..härligt o slippa alla tjocka kläder..
så sjukt trött jag vart i dag.. buuu!
Jag sov ioförs risigt inatt,.min bästaste jenny messade att hon låg på akuten,något me hjärnan,. misstänkt stroke. fy.. hon hade tappat talet o blivit svag,..
Men hon e hemma nu o de e bra.. phu.. Älskar dej gumman!!
Albin har 4 tänder till som tittat ut nu..hjärtat!! så snabb så man hinner me...
Snacka om att Tuva o Albin e olika..men ändå så lika ju...
neee glo på tv nu då,... heej
bild
torsdag 23 april 2009
blond-rött-brunt

haha..ni som känner mej vet ju att jag trixat me mitt hår ett antal gånger...
så från blond till röd,. knallrött skulle jag färga..tror mej.. de vart knallrött.. kändes inte osm jag =(
så då gick jag o Albin till ica maxi och köpte brun färg.. lägger upp en bild på de sen.. ;)
bilden e lite fixad ;)
nu till de röda,. hahaha...
jag e tokig jag
onsdag 22 april 2009
Lite tur iafall..
ja innan jag började som personlig assistent åt min "S" så la jag ut lite linor och fiskade lite jobb.. skicka cv o så...
Så nu ringde dem.. i juni ska jag börja jobba på Solgården! :) :) så glad för de! de e ju me äldre som jag egentligen vill jobba...
ha folk o arbetskamrater runt mej..
de gillar jag =)
Så nu ringde dem.. i juni ska jag börja jobba på Solgården! :) :) så glad för de! de e ju me äldre som jag egentligen vill jobba...
ha folk o arbetskamrater runt mej..
de gillar jag =)
godmorgon!

vilken fegis jag är,. tänkte färga håret knallrött! har funderat ett tag
men jag våga inte...
inte idag ;)
Drömde en sån sjuk dröm..o de sjuka e att de känns så verkligt när
man vaknar =/
Ja.. Inge mera jobb hos fam "hitler"iafall.. de hände en del saker i måndas kväll när
jag jobbade.. går inte o förklara känslan.. men de va inte kul...
Jag mådde skit när jag kom hem o de va sån dålig dag då att jag grinade..
inga pengar i världen betyder ngt om man ska gå o må dåligt!
eller hur!!??
Men med bra vänner löser sej allt!! tack för ni finns! Gulliga Linnea skutjsa mej o storhandla.. tack söta du!
O min lilla Plutt Albin då,.. dagis ringde i måndas när han va på dagis
o sa att han ramlat o så slagit i sina tänder.. rejäljt!!! : `(
man får såå ont i hjärtat när något e fel,..
han har sår på läppen.. typ blodblåsa o jättesvullen!
men tur att tänderna inte åkte upp i tandköttet iafall!!! phu!
Ingen kan beskriva känslan mellan mej o min son
vi hade en tuff start! men desto bättre nu!! guu va jag älskar dej Albin!!!
O tuva me,. såklart!!!
tooddiii som jag o min kära vän säger!!
söndag 19 april 2009
Samtalet jag väntat lite på...
japp
samtalet jag väntade på kom nyss :)
jag ska jobba på fredag hos min favvo :)
imorn e de 1vecka sen där..o de e ju ett tag..
såå sköönt att veta i förväg,..
O de ska bli jäätttekul!! :) :)
LYCKLIGA JAG!
samtalet jag väntade på kom nyss :)
jag ska jobba på fredag hos min favvo :)
imorn e de 1vecka sen där..o de e ju ett tag..
såå sköönt att veta i förväg,..
O de ska bli jäätttekul!! :) :)
LYCKLIGA JAG!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

