lördag 11 april 2009

TADAA

Nu har jag skaffat en blogg :)
får vell se hur de går... vi ska till mickes mamma o pappa o äta snart... påskmat =)

hörs senare
kram sandra

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej hej nu hittade jag dig! Jätte kul:) Hoppas ni får det trevligt på middagen, höres senare Kram Susanne:)

    SvaraRadera