söndag 12 april 2009

varför...

Ska jag ha såå gryymt ont i magen..de svider o jäklas me mej! :(
bränner o ja.. tagit inside brus..men hjälper de? neee!! jaja.... de e sol o de e underbart!
Tuva,Albin Jag o Micke ska åka ut till mamma min..
äta e de tänkt... hoppas man får i sej ngt.. ungarna älskar ju mat så de blir mysigt!!

vi väntar på lilla Albin som ligger utslagen i sängen o har vilat nästan 2 timmar!! gosen!!
Ne nu ska jag vell checka så allt e me så jag kan väcka min lilla plutt snart... hörs sen :D

love s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar