fredag 17 april 2009

fredag!

Äntligen lite fredag o ledigt för min underbara familj..
själv ska jag jobba.. hos hitler o hennes man.. ;)
lör sön ska jag gå dubbelt o kika..bara till halv 2 så de e ju lungt

intressant!!

Men magkänslan känns ändå bra..
de märks.. positivt tänkande! yes!!

Barna myser hemma me mej idag,.. kikar på dora o äter banan,,

nu ropar Tuva...

((((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Hitler å hans fru =) Låter som paret jag var pers ass hos. Det e säkert inte samma men namnet passar till dom oxå.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Va kul med en alldelse egen blogg! va fina dina små barn är...vill se dem snart! och vad roligt att höra att du trivs med ditt jobb och att det funkar för dig med positiv tänkande! (det funkar inte för mig:)fin är du på fotot oxå:) trevlig helg! Kram på er alla

    SvaraRadera