måndag 13 april 2009

måste måste

bara skriva att Tuva e 4år nu.. o vart frisk ett tag nu..
så skööönt.. mitt tuffla!

o Albin e en stark kille.. ingen astma..peppar! börjar dagis för ca 3 mån sen o vart sjuk max 2 gånger... underbart!!!! ballar av stål sen... vissa där e ju heeelt sjuka... men jag älskar citysport... härlig kille de där...


)(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar