bara skriva att Tuva e 4år nu.. o vart frisk ett tag nu..
så skööönt.. mitt tuffla!
o Albin e en stark kille.. ingen astma..peppar! börjar dagis för ca 3 mån sen o vart sjuk max 2 gånger... underbart!!!! ballar av stål sen... vissa där e ju heeelt sjuka... men jag älskar citysport... härlig kille de där...
)(
måndag 13 april 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar