som varit har vart mysig..micke gjorde våfflor o barna åt som tusan:) så härligt när dem äter.. skumt de där :D
O Jag har jobbat i dag.. o förvånas lika mkt varje gång jag klarar av något som en annan kanske inte skulle... Jag borde inte förkrympa mej själv.. för jag e vääldigt bra på de jag gör ;) skryt skryt
o för er som inte vet.. så jobbar jag som personlig assistent..åt en äldre man som sitter i rullstol o fått 2 strokes,så han e förlamad i höger sida o kan inte prata,...
han ska ha mat,duchning varje dag o tvätt varje dag,.. jag njuter av att vara där i fulla drag>!!
bra lön o inte stressigt men de finns ofta ngt o göra.. som o titta på bra såpor.. neerå ;) haha,..
Man ska ju trivas o de gör jag nu,. till fullo!! jag vantrivdes ju sist... =((
Tuva e nybadad o luktar gott här.. ska mysa lite lite me tuva innan hon blundar ,. lillskrutten sover,... hoppas på en bra tv kväll i kväll,,.. men min kväll e ju imorn ;)
tjuingeling!
måndag 13 april 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar