Vakna utan ont i magen,.weeii sååå underbart skööönt...
Dem ringde från jobbet i går kväll,. ja nämre bestämt 20.00
o jag va liiite fundersam hur de skulle gå me alla mina problem ;)
tur ja sa ja=)
halv 10-halv4.. eller 3 om man skippar rasten.. rast har man ju iafall ;)
o magen i topp form! :) :)
Hemma nu me mina älsklingar.. Ska grädda pannkakor.. va inge hungrig på jobbet... resten åt kyckling för ett tag sen.. älskar er!!!
Nu e de bus för hela slanten.... ha de fiint... för de ska ja
måndag 13 april 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar