söndag 19 april 2009

hatar söndagar!

ja söndagar e f-n inte min favoritdag..blää
men idag har den vart kanon! synd att man höll på o blåsa bort bara..
jobbat i dag me o de har gått så sjuuukt bra! jag e så glad för de så ni inte kan ana!
livet känns så hiiimla bra!! självkänslan e på topp!! o jag älskar de!!

Inom 1 år så kanske de inte e helt omöjligt att vi kan flytta till vårat lilla radhus..
:) o att jag faktiskt har en fast inkomst.. hur skönt e inte de? wwwiiiieee!!

Eftersom våran "lilla" brukare va på topp idag så vart de en promenad..1 tim typ!
runt hela korsängen där,... skönt.. vi gick i går me.. finns inte så mkt annat o göra,..
annars ska han äta hela tiden..haha... han e tokig han ;) men rolig....

Hela familjen e samlad o jag ÄLSKAR det!!!!
LIVET E UNDERBART JUST NU!!!! :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar