
vilken fegis jag är,. tänkte färga håret knallrött! har funderat ett tag
men jag våga inte...
inte idag ;)
Drömde en sån sjuk dröm..o de sjuka e att de känns så verkligt när
man vaknar =/
Ja.. Inge mera jobb hos fam "hitler"iafall.. de hände en del saker i måndas kväll när
jag jobbade.. går inte o förklara känslan.. men de va inte kul...
Jag mådde skit när jag kom hem o de va sån dålig dag då att jag grinade..
inga pengar i världen betyder ngt om man ska gå o må dåligt!
eller hur!!??
Men med bra vänner löser sej allt!! tack för ni finns! Gulliga Linnea skutjsa mej o storhandla.. tack söta du!
O min lilla Plutt Albin då,.. dagis ringde i måndas när han va på dagis
o sa att han ramlat o så slagit i sina tänder.. rejäljt!!! : `(
man får såå ont i hjärtat när något e fel,..
han har sår på läppen.. typ blodblåsa o jättesvullen!
men tur att tänderna inte åkte upp i tandköttet iafall!!! phu!
Ingen kan beskriva känslan mellan mej o min son
vi hade en tuff start! men desto bättre nu!! guu va jag älskar dej Albin!!!
O tuva me,. såklart!!!
tooddiii som jag o min kära vän säger!!

Hejsan!
SvaraRaderaVad bra att du står på dig och inte går dit igen! Det e absolut inte värt att gå till jobbet å må skit. Ta det från en som vet....
Hoppas du får en ny brukare som e snäll å go.
Stor kram
tack söta du =) kraam
SvaraRadera