onsdag 22 april 2009

godmorgon!


vilken fegis jag är,. tänkte färga håret knallrött! har funderat ett tag

men jag våga inte...

inte idag ;)

Drömde en sån sjuk dröm..o de sjuka e att de känns så verkligt när

man vaknar =/


Ja.. Inge mera jobb hos fam "hitler"iafall.. de hände en del saker i måndas kväll när

jag jobbade.. går inte o förklara känslan.. men de va inte kul...


Jag mådde skit när jag kom hem o de va sån dålig dag då att jag grinade..

inga pengar i världen betyder ngt om man ska gå o må dåligt!

eller hur!!??


Men med bra vänner löser sej allt!! tack för ni finns! Gulliga Linnea skutjsa mej o storhandla.. tack söta du!


O min lilla Plutt Albin då,.. dagis ringde i måndas när han va på dagis

o sa att han ramlat o så slagit i sina tänder.. rejäljt!!! : `(

man får såå ont i hjärtat när något e fel,..

han har sår på läppen.. typ blodblåsa o jättesvullen!

men tur att tänderna inte åkte upp i tandköttet iafall!!! phu!


Ingen kan beskriva känslan mellan mej o min son

vi hade en tuff start! men desto bättre nu!! guu va jag älskar dej Albin!!!

O tuva me,. såklart!!!


tooddiii som jag o min kära vän säger!!


2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Vad bra att du står på dig och inte går dit igen! Det e absolut inte värt att gå till jobbet å må skit. Ta det från en som vet....

    Hoppas du får en ny brukare som e snäll å go.

    Stor kram

    SvaraRadera