Har fått en del gjort i dag faktiskt
städat,dammat,tvättat o damsugit o plockat
undan barnens vintergrejjer..duktiga jag!
Ingen jobb hos min gube idag.. saknar han lite
faktiskt...
vi har verkligen bra kemi han o jag.. o dem vill att jag ska jobba hos 2 väääldigt speciella karlar me nu.. o båda har fruar.. den ena e väääldig speciell iafall,.,.o kan bitas.. el har..
den informationen har jag fått nu senast..känns inte riktigt som min grejj o bli kallad fet o ful o värdelös o de ena o de andra just nu i mitt liv...
Jag har precis kommit i gång me mitt postitiva jag..o förstärka självkänslan
de går skitbra!
tack o lov för kursen jag går!! jag ääälskar den,,. verkligen nyttig för kropp o själ o en mamma som jag =)
Albin hade inte vart sej själv på dagis i dag.
han har 12 tänder,nu har han fått 4 som e på väg till.. inte konstigt att han tycker de e jobbigt..
Han e sej lik hemma iafall... charmgossen min!!
nee nu ska jag steka kyckling! mums! ha en bra kväll...
onsdag 15 april 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar