torsdag 23 april 2009

blond-rött-brunt


haha..ni som känner mej vet ju att jag trixat me mitt hår ett antal gånger...

så från blond till röd,. knallrött skulle jag färga..tror mej.. de vart knallrött.. kändes inte osm jag =(

så då gick jag o Albin till ica maxi och köpte brun färg.. lägger upp en bild på de sen.. ;)
bilden e lite fixad ;)


nu till de röda,. hahaha...


jag e tokig jag

3 kommentarer:

  1. Snyggt!!! jag gillar färgen skarpt! men du är brunhårig nu antar jag och det passar du oxå bra i, det vet jag sen tidigare....typ 8:an.
    Kram kram från Karro

    SvaraRadera
  2. haha hja de va ett tag sen.. jepp nu e man brunhårig då., lycka till imorn ska hålla en extra tumme! kraaam

    SvaraRadera
  3. skitsnygg färg,den skulle jag vilja ha nästa gång jag blir rödhårig :-) Trevlig helg!

    SvaraRadera