fredag 24 april 2009

Fredag hela veckan...

så skönt o vara ledig..ska försöka ta vara på den tiden!
PÅ måndag ska jag skriva anställning igen o då lär man ju jobba..halvt ihjäl sej typ..
:)
Nu börjar de bli varmt ute..härligt o slippa alla tjocka kläder..
så sjukt trött jag vart i dag.. buuu!
Jag sov ioförs risigt inatt,.min bästaste jenny messade att hon låg på akuten,något me hjärnan,. misstänkt stroke. fy.. hon hade tappat talet o blivit svag,..
Men hon e hemma nu o de e bra.. phu.. Älskar dej gumman!!

Albin har 4 tänder till som tittat ut nu..hjärtat!! så snabb så man hinner me...
Snacka om att Tuva o Albin e olika..men ändå så lika ju...

neee glo på tv nu då,... heej

1 kommentar: