lördag 25 april 2009

hela familjen

yes hela familjen e samlad! tuva e hemma,.hon har sovit hos sin kära mormor..
innan hon kom hem passa jag på att sola på balkongen.. vart ca 1,5tim samanlagt!
o de va skönt faktiskt..o jeklar va solen tar då =) de gillar jag...

Sen va vi ute o lekte en sväng o fixat massa mys på balkongen me ny soffa o bor o korgstolar...så nu kan man sitta där=)

nu väntar härlig tacos! mums hörs senare

3 kommentarer:

  1. Hej Sandra, va roligt att fixa lite på balkongen:)Har ni köpt nya möbler? Synd du inte kom idag Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. vad sägs om att prata lite ikväll? hoppas allt är bra med er och med jenny, d lät hemskt..

    SvaraRadera
  3. Fan vad nice sida du har fått till. ;)
    Hoppas ni mår bra!
    kramkram

    SvaraRadera