ja innan jag började som personlig assistent åt min "S" så la jag ut lite linor och fiskade lite jobb.. skicka cv o så...
Så nu ringde dem.. i juni ska jag börja jobba på Solgården! :) :) så glad för de! de e ju me äldre som jag egentligen vill jobba...
ha folk o arbetskamrater runt mej..
de gillar jag =)
onsdag 22 april 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Å jag ska börja på Ljunggården =)
SvaraRaderaKram
Va kul för dig! kan vi inte träffas på msn o prata lite snart? Kram!
SvaraRaderaja gärna gumman.. i helgen ngt?? jag ska vara hemma hela helgen... förmodligen.. kram!
SvaraRadera