japp
samtalet jag väntade på kom nyss :)
jag ska jobba på fredag hos min favvo :)
imorn e de 1vecka sen där..o de e ju ett tag..
såå sköönt att veta i förväg,..
O de ska bli jäätttekul!! :) :)
LYCKLIGA JAG!
söndag 19 april 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Va skönt för dig Sandra, jätte kul:)
SvaraRaderaSåg att du anmält dig till tävlingen som Flitiga Fredrika har, vi får hålla tummarna att vi har turen på vår sida så kanske någon av oss vinner det! Ha en bra kväll kram Susanne