De har gått sååå bra idag! Frun (som ska va hitler;) ) va inte alls som jag trott...
hon o min mormor har ju fjällvandrat i hop o cyklat vätternrunt o umgåtts.. karl me...så de va ett plus... ja för mej ;o) för alla älskar min mormor.. så e de bara..hon e genomgod..
oftast! ;) älskar dig mormor de vet du!!
kanske beror de på vad man vart me om förr... erfarenhet o så.- jag e så duktig ja ;) haha
S sa
-de här blir bra de....
-jasså de tror du sa ja...
-ja.... du e en glad skit,. vi kommer ha kul i hop,..
=) de e ju alltid liiiiiite kul o höra faktiskt.,..
sen ska man ju inte ropa hej.....
sen när jag cykla hem så mötte jag min barndomskompis
i enköping!!! hon o hennes goa mamma hade fått nåt inpuls ryck o åkt in o fika i denna hålan
!!!
hon e typ aldrig i enköping... bor i uppsala... kul o träffa på dej lotta!! :) o din goa mamma!!
neee nu ska jag gosa me Albin...
over and out... s
lördag 18 april 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

det va sååå kul att träffa dig med! snart träffar jag barnen oxå!! (nu e håret avklippt som jag sa:(...puss & kram
SvaraRaderajaaa =) jaså... hur kort då??
SvaraRaderakapar hon bara så där? ;) toka...
kraam