lördag 18 april 2009

jippiieee doo!!

De har gått sååå bra idag! Frun (som ska va hitler;) ) va inte alls som jag trott...

hon o min mormor har ju fjällvandrat i hop o cyklat vätternrunt o umgåtts.. karl me...så de va ett plus... ja för mej ;o) för alla älskar min mormor.. så e de bara..hon e genomgod..
oftast! ;) älskar dig mormor de vet du!!

kanske beror de på vad man vart me om förr... erfarenhet o så.- jag e så duktig ja ;) haha

S sa
-de här blir bra de....
-jasså de tror du sa ja...
-ja.... du e en glad skit,. vi kommer ha kul i hop,..

=) de e ju alltid liiiiiite kul o höra faktiskt.,..

sen ska man ju inte ropa hej.....
sen när jag cykla hem så mötte jag min barndomskompis
i enköping!!! hon o hennes goa mamma hade fått nåt inpuls ryck o åkt in o fika i denna hålan
!!!

hon e typ aldrig i enköping... bor i uppsala... kul o träffa på dej lotta!! :) o din goa mamma!!

neee nu ska jag gosa me Albin...

over and out... s

2 kommentarer:

  1. det va sååå kul att träffa dig med! snart träffar jag barnen oxå!! (nu e håret avklippt som jag sa:(...puss & kram

    SvaraRadera
  2. jaaa =) jaså... hur kort då??
    kapar hon bara så där? ;) toka...

    kraam

    SvaraRadera